lauantai 2. marraskuuta 2013

#016 Päivien kuulumisia

Maanantaina Milla tuli meille, ihan vaan leikkimään. Me mentiin siitä sitten suoraan tallille antamaan Dianalle ruoka ja siivoomaan karsina. Me mentiin antamaan Dianalle matolääke, mut se ei oikein onnistunu, koska Diana keulis ja viskos päätä minne sattui. Kyllä me sitten saatiin laitettua, mut kesti aika kauan. Sitten mentiin kotiin. Ensin me piirrettiin jotain hiiriä, tai siis me piirrettiin yhet. mä tein sellaisen kun mallissa oli, mut Milla teki rotan. Sitten kun oltiin piirretty, me pelattiin iskän ja Veetin kanssa Blogusta. Milla lähti sit aika pian, mut kerettiin pelaamaan loppuun.         

Tiistaina Wilma tuli meille koulun jälkeen leikkimään, tultiin siis pyörällä. Ekaks me tehtiin läsyt ja syötiin välipala. Sit me mentiin pelaamaan heppapeliä. Wilma ei kauheen kauan kerennyt meillä olemaan, koska sen piti lähteä johonkin. Minä ja äiti mentiin tallille antamaan Dianalle ruoka ja siivoomaan karsinaa.

Keskiviikkona mä menin ihan hetkeksi aikaa wilmalle. Ekas me mentiin kattomaan kissanpentuja. Sen jälkeen mentiin tekemään läksyt. Läksyjen jälkeen Wilman äiti ehdotti, et mentäiskö ratsastamaan?  Tietenkin me haluttiin mennä, mut mulla ei ollut mitään varusteita, joten Wilma lainasi mulle sitten varusteita.  Minä menin kukka-ponilla. Mentiin jotain pikku ristikkoa. Sen jälkeen kun olin ratsastanut niin menin niiden suokilla. Se oli tosi kiva.  Sen jälkeen kun oltiin ratsastettu, niin Wilma tuli meille yöks.

Torstaina me lähettiin aikasin aamulla iskän työpaikalle, sokeritehtaalle. Ensin me otettiin kaakaota. Sen jälkeen me lähedettiin kiertelemään tehtaalle ja iskä näytti 10 kg painavan sokerijuurikkaan. Sieltä mentiin suoraan pianotunnille ja sitten musiikinteoriaan. Sieltä mentiin tallille siivoomaan karsina. Me mentiin aikasin nukkumaan, koska lähdettiin perjantaina Horse show:n.

Perjantaina lähedetiin aikasin aamulla Horse show:n. Horse show:ssa nähtiin  Tiia ja  Pinja. Me katotiin 100 cm, 110 cm, 120 cm, 135 cm ja 140 cm radat. 140 cm voitti suomalainen nainen. Me   ostettiin sieltä Dianalle pinkki loimi ja nahkariimu. Mulle ostettiin punainen kassi. Sitten ostettiin Tiian ja Pinjan kalenteri.


 
 
 
 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti